Efektivní správa a třídění dokumentů pomocí umělé inteligence
Umělá inteligence Aia je navržena tak, aby rychle a automatizovaně kategorizovala a třídila dokumenty v organizaci. Ve firemních uložištích se mohou nacházet desítky milionů dokumentů, které potřebují jednotnou strukturu – ať už podle typu, organizace nebo jiných kritérií. Tyto dokumenty jsou velmi různorodé, od smluv a směrnic až po interní komunikaci či prezentace, ve formátech jako textové dokumenty, PDF, PowerPoint nebo skeny s nižší čitelností.
Aia dokáže zpracovávat jak aktuální, tak historické dokumenty. Nejprve je roztřídí podle druhu (např. smlouva, zpráva) a pak je dále klasifikuje na základě jejich obsahu a dalších metadat. Tento proces je možné aplikovat i na nově vznikající dokumenty. Jakmile je dokument označen podle specifikace AI, mohou být jeho data snadno dostupná a indexovaná pro budoucí použití.
Tento systém zajišťuje efektivní správu dokumentů, což výrazně zjednodušuje jejich vyhledávání, třídění i další zpracování.
Výhody řešení
- Rozpoznání typu dokumentu a podpora různých formátů.
- Schopnost vysoké citlivosti rozpoznání obsahu dokumentů (OCR).
- Klasifikace dokumentů podle potřeb organizace na základě obsahu.
- Integrace se stávajícími systémy společnosti.
- Podpora různých jazyků.
- Možnost doučování pomocí nově vzniklých dokumentů.
- Možnost využívání bez přístupu k internetu, pouze na lokální síti.
- Inteligentní vyhledávání dokumentů, pro výběr není nutná přesná shoda zadávané hodnoty
- Významně napomáhá vyrovnávat se s legislativními požadavky GDPR, zákon o archivnictví a další.